Výzva VO č 1
VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
VÝZVA NA PREDLOŽENIE CENOVEJ PONUKY
V rámci postupu verejného obstarávania podľa § 117 – zadávanie zákaziek z nízkymi hodnotami zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
1.Identifikácia verejného obstarávateľa :
Názov organizácie: Gymnázium J. B. Magina Vrbové
Zastúpený: Mgr. Henrieta Gromanová – riaditeľka
IČO : 36092479
DIČ : 2021509897
Kontaktná osoba: Mgr. Henrieta Gromanová
Sídlo organizácie: Beňovského 358/100, 92203 Vrbové
Tel: 033/7791495
e-mail: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
2. Predmet zákazky:
Rekonštrukcia striech
3. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je rekonštrukcia striech Gymnázia J.B. Magina. Rekonštrukcia pozostáva so šiestich striech.
Realizovať sa bude rekonštrukcia striech vrátane odvozu a ekologického uskladnenia sute. Budú sa realizovať búracie práce, tepelné izolácie, klampiarske konštrukcie, tesárske konštrukcie a hydroizolácia PVC fóliou. Stavebné práce budú realizované v zmysle výkazu výmer.
Obhliadka miesta realizácie sa doporučuje. Kontaktná osoba podľa bodu 1.
4. Miesto a termín realizácie stavebnej práce:
Miesto: Gymnázium Jána Baltazára Magina, Beňovského 358/100, 922 03 Vrbové
Termín realizácie stavebnej práce: do dvoch mesiacov od nadobudnutia účinnosti ZoD.
5. Komplexnosť dodávky:
Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky.
6. Predpokladaná hodnota zákazky: 52 504,72 eur bez DPH
7. Lehota na predkladanie ponúk:
Do 6.4.2020 do 09.45 hod. na podateľňu Úradu Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska č.10, 917 01 Trnava v zalepenej obálke s heslom: Rekonštrukcia striech pre GY Vrbové - súťaž – „NEOTVÁRAŤ“.
8. Otváranie obálok s ponukami:
Dňa 6.4.2020 o 10.00 hod. na adrese Trnavský samosprávny kraj, Starohájska č.10, 917 01 Trnava.
9. Podmienky financovania predmetu zákazky:
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov rozpočtu TTSK, verejný obstarávateľ neposkytuje zálohové platby, splatnosť faktúr do 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
10.Pokyny na zostavenie a obsah ponuky:
a)Návrh na plnenie kritéria v zmysle Prílohy č. 2 tejto výzvy
Ak uchádzač nie je platcom DPH na túto skutočnosť upozorní vo svojej ponuke.
b) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v § 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o VO“) – je oprávnený uskutočňovať stavebné práce zodpovedajúce predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ si splnenie podmienky účasti úspešného uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overí na verejne dostupných portáloch obchodného registra alebo živnostenského registra, resp. iného relevantného registra.
c) Doklad, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu -predložením dokladu uchádzač spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia uvedenú v § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti doloženým čestným vyhlásením - Príloha č. 3 tejto výzvy
d) Návrh Zmluvy o dielo – Príloha tejto výzvy
Uchádzač nie je oprávnený zásadným spôsobom zasahovať do obchodných podmienok, stanovených verejným obstarávateľom.
Uchádzač doplní údaje vyznačené predtlačou vo vzore zmluvy (podľa svojho návrhu na plnenie kritéria) a priloží neoddeliteľnú prílohu č.1 ZoD ocenený výkaz výmer (resp. ponukový rozpočet)
Uchádzač predloží do svojej ponuky podpísaný návrh zmluvy v jednom vyhotovení ako súhlas s predloženými obchodnými podmienkami.
Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, dokladya dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
11. Kritéria na hodnotenie ponúk:
najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH
(ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie to v ponuke)
12. Ďalšie informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve – súťažných podkladoch, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné.
Prílohy:
Vo Vrbovom, dňa 26.3.2020
Mgr. Henrieta Gromanová
riaditeľka školy