Dôležité informácie pre nových stravníkov - žiakov nastupujúcich po ukončení 8. ročníka ZŠ
Vážení zákonní zástupcovia žiakov nastupujúcich po ukončení 8.ročníka ZŠ (pre záujemcov o stravu žiakov nastupujúcich po ukončení 9. ročníka ZŠ pôjde iný oznam),
v prípade, že máte záujem o stravovanie vašich detí prikladáme:
- Zápisný lístok na stravu pre šk. rok 2024/2025" s informáciami - KLIK (pre žiakov nastupujúcich do prvého ročníka po ukončení 8. triedy ZŠ)
- Návratku - KLIK - pre žiakov nastupujúcich do prvého ročníka po ukončení 8. triedy ZŠ - je nutné v prípade Vášho záujmu o poskytnutie dotácie na stravu na deti v SŠ na obdobie od 01.09.2024 do 31.12.2024
Postup na zaslanie dokumentov: dokumenty si vytlačte, vyplňte, podpíšte, naskenujte a zašlite ako odpovedný e-mail na adresu: Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!
Vyplnené a podpísané dokumenty „Návratku" a „Zápisný lístok na stravu" je nutné nám doručiť najneskôr do 26.6.2024, (t.j. streda) do 10:00 hod.
UPOZORNENIE: Ak doklady nebudú doručené v uvedenom termíne, na dieťa nebude možné poskytnúť dotáciu od mesiaca september 2024!
Následne je nutné nám originály obidvoch dokladov obratom zaslať poštou, resp. ich môžete priniesť osobne na sekretariát školy.
Na základe podnetov viacerých zákonných zástupcov o bližšie údaje ohľadne stravovania Vám zasielame aj nasledovné doplňujúce informácie:
- Na dotáciu stravy majú nárok len žiaci nastupujúci do prvého ročníka gymnázia z 8.ročníka základnej školy.
- Zápisný lístok je určený len pre žiakov nastupujúcich do prvého ročníka gymnázia z 8.ročníka základnej školy, t. j. s nárokom na dotáciu.
- Zábezpeku vo výške 30,60 € je treba uhradiť čo najskôr, najneskôr však do 20.8.2024 na číslo účtu SK31 0900 0000 0002 8341 5694. Úhradu zábezpeky je nutné realizovať bankovým prevodom.
- Vzhľadom k tomu, že prváci ešte nemajú pridelený variabilný symbol, uvedú do správy pre prijímateľa: .......meno, priezvisko a 1.roč.GYM
- Čip si žiaci vyzdvihnú u vedúcej jedálne v prvý deň nástupu do školy, t. j. 2.9.2024 (triedni učitelia s nimi pôjdu do jedálne, aby vedeli kde majú ísť na obedy). Musia však mať realizovanú úhradu zábezpeky. V prípade straty čipu si žiak môže zakúpiť nový čip u vedúcej jedálne.
Podmienkou objednávky obedu je:
- doručená žiadosť o poskytnutie dotácie
- stravovací čip s prideleným variabilným symbolom (poskytne vedúca jedálne)
- uhradená zábezpeka na stravovacom účte žiaka 30,60 Eur.
V prípade vyžiadania ďalších informácií ohľadne stravovania, je možné kontaktovať aj priamo vedúcu školskej jedálne p. Dubovskú na tel.č. 033/7792471.