Vzdelávanie 2023/2024
Aktualizačné vzdelávanie: |
Adaptačné vzdelávanie:
|
Inovačné vzdelávanie: |
Podporné opatrenia - 7.11.2023 (1 hod.) Obsah vzdelávania: 1. Novela školského zákona 245/2008 - §145 a §145 b 2. Podporné opatrenia – konkrétne 3. Proces prideľovania podporných opatrení 4. Kto poskytuje podporné opatrenia 5. Príklady z praxe
Hodnotenie: 89% |
Životológia - 2.10.2023 ukončené Obsah vzdelávania: 1. Vonkajšie vplyvy postpandemickej doby v ére 4.priemyslenej revolúcie na pedagóga a aj na žiaka gen.Z a Alfa 2. 5 najväčší nepriatelia dnešnej doby 3. Definícia pojmu Životológia a jej tematické okruhy 4. Sebareflexívne metódy a techniky za cieľom sebapoznania, sebavedomia, sebaúcty a následne stanovenia sebarozvoja a starostlivosti o seba Podrobne: Životológia Hodnotenie: dotazník |
|
Krízové situácie v školách počas mimoriadnych udalostí - 28.11.2023 (2 hod.) Obsah vzdelávania: - Legislatíva. - Typy kríz a identifikátory krízy. - Špecifické krízové situácie. - Podpora krízového manažmentu aktiváciou existujúcich zdrojov. - Intervencia a post-intervencia. - Adaptačné úlohy krízovej intervencie. - Ako prebieha krízová intervencia a priebeh KI. - Prvé hodiny a dni po udalosti. - Po ukončení nebezpečenstva. - Čo môže PZ/PO robiť po odchode záchranných zložiek. - Súhlas zákonných zástupcov. - Krízový plán. - Spolu si opakujeme – nešťastie nás môže spojiť. - Čo neodporúčame, aby učitelia robili. Úloha učiteľov. - Počas a po KI. - Po samovražednom čine. - Protektívne faktory. - Aké rizikové znaky si všímame. - Dlhodobá starostlivosť, starostlivosť o školský personál. - Etické pravidlá. - Príklady z praxe. Hodnotenie: 45% |
PEDAGÓG AKO LÍDER – LÍDERSTVO V PROFESII UČITEĽA - 8.03. 2024 (LEADERSHIP AKADÉMIA - SKILLFILL) Obsah vzdelávania: - Osobný potenciál - Hodnoty a vízia - Kreatívne techniky - Spolupráca v tíme - Facilitácia ako umenie komunikácie - Konflikt, zvládanie problematických situácií a odolnosť voči stresu - Kultúra spätnej väzby - Pedagóg ako kouč - Riadenie vlastného času Hodnotenie: |
|
Práca s databázou programu ALF a online testovanie pre pedagogických zamestnancov 13.02.2024 (5 hod.) Obsah vzdelávania: 1. Oboznámenie sa s databázou programu ALF a online testovanie 2. Vyhľadávanie testov a úloh v databáze testov 3. Online priraďovanie vybraných testov a úloh žiakom 4. Nastavenie klasifikačných kritérií – stupnica, hodnotenie 5. Postup zasielania testov a úloh online formou 6. Prehľad výsledkov testovaných osôb 7. Analýza a štatistické vyhodnotenie testov 8. Zdieľanie testov s ostatnými účastníkmi vzdelávania Hodnotenie: 91,4% |
||
Tvorba interaktívnych úloh v programe ALF pre pedagogických zamestnancov 20.02.2024 (5 hod.) Obsah vzdelávania: 1. Vymedzenie pojmu didaktický test, jeho základné charakteristiky 2. Vlastnosti a druhy didaktických testov 3. Úlohy v didaktickom teste 4. Klasifikácia testu 5. Oboznámenie sa so softvérom na tvorbu interaktívnych úloh 6. Úlohy s výberom jednej alebo viacerých odpovedí 7. Úlohy na priradenie, zoradenie a usporiadanie pojmov 8. Úlohy založené na princípe didaktických hier 9. Úlohy na dopĺňanie pojmov Hodnotenie: 91,7% |